AEG EEA130 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG EEA130 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Ewald1 07-03-2008
Geschreven voor: AEG EEA130 zwart, rvs

Na twee maanden prima functioneren zijn beide zeefjes verstopt. Omdat er een holle ruimte is, waar je niet bij kan weet ik niet hoe je deze schoonmaakt. De enige oplossing is om het zeefje sterk te verhitten, tot roodgloeiend, zodat alle prut verbrand. Ik ga nu de fabrikant bellen hoe ik dit aan moet pakken. Ik gebruik alleen echte espresso koffie, de duurdere merken.

HdM 20-02-2008
Geschreven voor: AEG EEA130 zwart, rvs

Sinds een paar weken heb ik het espresso apparaat. De koffie is inderdaad niet echt warm of gewoon wat te koud. Ik vind het wel erg lekkere koffie. Het apparaat is snel klaar voor gebruik. Ik vind het tevens een van de mooiere eenvoudige apparaten. Dus conclusie: gematigd positief

erik haket 10-06-2007
Geschreven voor: AEG EEA130 zwart, rvs

dit aparaat word op duitse sites goed beoordeeld en inderdaad,de espresso is erg mooi,
je merkt wel dat het niet de duurste is maar hij werkt perfect,mooie crema laag en erg lekker

Queen roelie 31-03-2007
Geschreven voor: AEG EEA130 zwart, rvs

Hou van een lekker bakje koffie. Mijn bevindingen met deze espresso-apparaat is slecht. Koffie is vrij snel koud. Je moet handmatige de hoeveelheid bepalen. Gebruik je losse koffie dan is het een kliederboel met het verwijderen van de houder. Watertank maakt veel lawaai na het opwarmen.